عاشقانه

عاشقانه

دنیایم را می دهم برای لبخندت هراسی نیست شاد که باشی دنیا ازآن من است

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 48915
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


دوست دارم خدا

عـــــــــاشق خـــــــدام چون تنها کسیه که فریادم اذیتش نمی کنه ......

 

عـــــــــاشق خـــــــدام چون تنها کسیه که بهم نمیگه بسته خسته شدم.......

 

عـــــــــاشق خـــــــدام چون تنها کسیه که مطمئنم منو به خاطر همینی که هستم میخواد.........

 

عـــــــــاشق خـــــــدام چون تنها کسیه که مطمئنم بهم هیچوقت پشت نـــــــمی کنه.........

 

عـــــــــاشق خـــــــدام چون تنها کسیه که وقتی میگم تنهام سریع خـودشو به من می رسونه......

عـــــــــاشق خـــــــدام چون تنها کسیه که بهم لــــــبخند مــــــــیزنه...........

 



نظرات شما عزیزان:

MMRZNV
ساعت23:44---7 آذر 1392
من از طرف وب عشق هوس اومدم.وبلاگت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد قاسمی تاريخ: برچسب:عشق,عاشقی,دوست,عکس عاشقانه,متن عاشقانه,تصاویر عاشقانه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

گاهی شلوغی پیاده رو بهانه ی خوبی است که دست هایی را برای همیشه رها کنی!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asheghane.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com